With brass knuckles and a 2" by 4"

Jag hatar hatar HATAR folk som inte kan köra bil.


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAHA!

2009-08-28 @ 17:57:46
Postat av: Caroline

Fy för i helvete vad jag garvade :D :D :D :D :D bäst någonsin, du måste blogga oftare :D :D :D Jag som tycker att JAG svär mycket när folk är helt efterblivna i trafiken :D :D :D Måste nog lyssna en gång till bara för det :D Tack för asgarvet :D

2009-08-28 @ 18:06:19
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men jag snappar ju dock upp att du nästan säger "fruntimmer" i slutet, passa dig ;D Haha, du vet ju att jag inte kör som ett fruntimmer i alla fall :D

2009-08-28 @ 18:08:07
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha den kön såg ja, kände ingen bussen som stod mitt i. kan bara säga grattis!

2009-08-31 @ 13:04:16
Postat av: Johan

Du skulle avlida på två timmar i Stockholmstrafiken.

2009-11-05 @ 13:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang