Nu börjar det likna något

Äntligen är min iPhone ihopsatt igen efter många många svordomar. Allt började med en liten spricka i glaset. Sedan fick jag fel glas och fick vänta på att rätt skulle skickas. När jag äntligen kunde börja byta ut det gamla så råkade jag knäcka LCDn vilket innebar ännu mer väntan. Men nu äntligen är den tillbaks i nyskick :)


Nu är det förresten mindre än en vecka kvar och jag längtar enormt mycket till lördag. Brukar irritera mig på folk som ska vara så hemliga på sina bloggar, men denna gången är det min tur att vara lite mystisk om vad som är på gång.

Kommentarer
Postat av: Axel

Köpa hund med andra ord!!! Vad för nått?

2009-09-21 @ 15:51:58
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Juni

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 10:53:34
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang