You can smile with all those tears in your eyes, when you tell me everything is wonderful now

Ni som läst denna blogg ett tag vet att jag kan vara allt från världens lyckligaste till den där killen som ligger hemma och gnäller om att livet är skit och citerar en massa gamla depplåtar som lyckas sätta ord på känslor bättre än jag själv kan. För att vara ärlig har det nog varit mer inlägg av neråttyp än uppåt. Men nu måste jag ändå säga att det vore synd att klaga.

På måndag fortsätter jag mitt distanspluggande och nu känns det att man är påväg någonstans. Ekonomin är dålig, men bättre än på ett tag. På tisdag drar vi till London på semester, och rent allmänt så har jag en bra känsla i magen. Dessutom har jag sänkt ett par öl och är sådär varmt filosofisk inombords, vilket osökt får mig att tänka på hur jag om en timme ska gå och lägga mig bredvid den bästa och snyggaste tjejen jag någonsin träffat.

Så för första gången i denna blogg kan jag faktiskt erkänna att jag är enormt nöjd med livet. Jag kanske är lite väl sentimental, men underbar framtid, underbara vänner, underbar flickvän, underbara öl (mariestad export är inte att underskatta) och en underbar magkänsla är inte att underskatta. Nej, nu är livet äntligen på rätt spår och jag är grymt nöjd.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mucho mucho härligt att höra :) Du förtjänar all lycka, underbara människa!

2009-09-03 @ 00:43:42
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Judith

Wooho! Detta är vad dina vänner vill höra! :)

2009-09-03 @ 00:47:32
Postat av: Erik

Ja!

2009-09-03 @ 00:56:06
Postat av: hakis

Svenska B? För fan, gick inte du NV eller nått?

Kul att det går bra för dig i småland!



Mvh Hakis

2009-09-03 @ 09:39:57
URL: http://-
Postat av: ellinor

hej vad gör du?:)

2009-09-03 @ 09:49:01
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Daniel Olsrup

SELLOUT!

2009-09-03 @ 17:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang