En liten uppdatering

Är segast i världen på att uppdatera bloggen för tillfället, men har man en liten hundvalp hemma så är det fullt upp hela tiden kan jag lova.

Förutom lite problem med nattsömnen så är Stella jätteduktig för att bara vara 10 veckor gammal. Hon har nu lagt på sig lite och väger 7,5kg och för att vara en valp är hon sjukt lugn och fin. Särskilt den senaste veckan har hon gjort enorma framsteg och det är förvånansvärt lätt att lära henne nya saker. Nu har hon till och med förstått att hon automatiskt ska sätta sig innanför dörren när hon kommer in så att man kan torka av hennes fötter. Även om detta hjälper så kan jag bara meddela att den som inte är sugen på att dammsuga två gånger i veckan inte bör skaffa hund ;)

Här kommer en liten video som vi spelade in idag där hon får visa vad hon lärt sig de senaste dagarna :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Naw, vilken sötplopp :) Och din röst är sådär silkeslen åt henne :) Och så hade jag glömt hur roliga fötter du har, hohoho :D

2009-10-15 @ 17:01:27
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: brallan

såå jäkla söt är hon!! och super duktig för den delen! detta har du gjort bra! och sen måste jag påpeka att hon är förbannat mycket vackrare än den duvan du hade på balkongen!! :P

2009-10-16 @ 10:04:57
URL: http://finest.se/brallan
Postat av: Hakis

Hmm.. gött att du tränar din hund!

Det är inte alla som gör det och dom får

ett helvete när den blir lite äldre.



Söt hund för övrigt. / Hakis

2009-10-19 @ 10:22:28
URL: http://www.knasigt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang