Som luffaren älskar landsvägen, som rumlaren älskar nattlivet

Tänkte att denna blogg behöver ett avbrott från senaste tidens deprimerande inlägg.
Så här kommer en lista på vad jag har pysslat med i helgen:

  • Trots bättre vetande tagit en festrunda i Perstorp, Tyringe och Hässlehåla
  • Klappat en skäggagam vid namn Lennart
  • Återupplivat gamla minnen genom att maskera dunkabrännvin på köpeflaska
  • Spelat bowling
  • Känt mig betydligt smartare än jag är efter en runda trivial pursuit med Malin, Linda och gänget ;)
  • Grillat denniskorvar på elgrill
  • Trampat i hundkiss
  • Träffat världens sötaste katt (no offence Sesam)
  • Insett att en MV Agusta F4 hade gjort mig lycklig
  • Åkt tåg
  • Sprungit med huvudet före rakt in i en ribbstol, för att endast inse att där inte finns något att skada
  • Kört bensinstopp på motorvägen
  • Druckit lättöl och varannan vatten på grund av ekonomin
  • Insett Håkan Hellströms och Lars Winnerbäcks storhet
  • Hjälpt en tjej som ville ha numret till en gullig kille som hette som ett djur men inte var ett djur
  • Lagt upp en ekonomisk plan för att ha en lycklig sommar 2009
  • Fått mina fördomar bekräftade om att alla white trash personer röker gula blend
  • Blivit raggad på av en tjej med EQ som en vägstolpe (jag kräver mer substans än så)
  • Pratat känslor med en brödrost
  • Insett att jag inte kommer klara av Banken på ett tag nu
  • Tagit reda på tillverkningsprocessen bakom scans leverpastej
  • Letat upp en egen lekplats
  • Fått min absoluta mardrömsframtid uppmålad framför mina ögon (se bild)


Kommentarer
Postat av: malin

jag måste här med meddela att min hjärna var på semester under den frågesports-blahaet och att du och jag är ungefär på samma smarta stadie. linda där emot kan jag hålla med om inte har alla höns hemma. men en vacker dag vallar hon hem dem och hissar flagga ;) tack för en trevlig kväll för övrigt. kjams!

2008-04-13 @ 20:07:37
URL: http://braaallan.wordpress.com
Postat av: bets

hahaha din helg slår min rakt av i..hum, just det..haha :P Och tandemcykel med bebisvagn är väl en vacker framtid, kan se dig köra runt i en sån mowahaha

2008-04-13 @ 23:45:20
URL: http://eyesopen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang