Insomnia, with a twist

Jaha gott folk, nu sitter man här klarvaken och sysslolös eftersom jag lyckades somna vidd 22 tiden. Vaknade precis och funderar nu starkt på att springa med huvudet före rakt in i en vägg eller nåt.
Eller om man skulle lyxa till det med lite nudlar och en skvätt julmust kanske, vem vet.

Kan ju passa på att sammanställa en liten att-göra-lista inför morgondagen medans jag ändå har tid.
  • Vakna/somna innan kl 13
  • Försöka hinna i tid till frukostbuffén på café Sandhem (as if)
  • Städa upp efter gårdagens pizzaäventyr
  • Ta mig in till stan och skälla lite på telia/telenor
  • Försöka få tag på den evigt semestrande Ingela @ AMS
  • Slänga på gykol på supersaaben (prio1 med kraft)
  • Köra till Åhus och avnjuta lite pannkakor och hjälpa Maria med datorn
  • Ta ett långt bad med lite falukorvsmackor och whisky (manligt som fan)
Tänkte även börja sälja lite droger såhär vid sidan om så att jag kan inhandla en Ed Hardy "mens embroidered leather jacket" från den nya serien. Ingen som har 6000kr liggandes och inte vet var ni ska göra av dem?

 

Kommentarer
Postat av: Axel

Hade du mackorna i badet???

2008-01-03 @ 07:08:40
Postat av: Marcus

Jag har ett litet träbord som passar perfekt i badkaret så jag kan avnjuta mat även där :D

2008-01-03 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang