Kiss me, I'm shitfaced

Alla som är över 60 har en viss tendens att säga "Vad hände med mitt liv, det gick så fort?", och undertecknad har funnit svaret på den stora gåtan var ens liv tar vägen.
Jo, tisdagar, vad är grejen?
Har någon någonsin gjort något produktivt på en tisdag?

Man vaknar, inser att det är tisdag, somnar om (om man är en low life trailer park white guy som jag), vaknar igen klockan 14 och beger sig till valfri hamburgerkedja för att käka frukost. Sen då? Hur fördriver man en tisdag?

0706251037 om ni vet svaret för jag jag är lika lost som en fisk i en chipspåse.

Min dag såg iallafall ut såhär:
Vaknar kl 11 av telefonen fullständigt exploderar när den skriker "You! I wanna take you to a gay bar!".
Det var Niklas som tyckte att jag skulle komma till honom och vara lite social.
Sluddrar fram att jag kommer om 10 minuter och återgår till att sova sött.
Vaknar till samma "underbara" melodi kl 13.30 av att Niklas ringer och undrar var jag är.
Får då tummarna ur arslet och tar mig in till hans lägenhet och bänkar mig framför TVn till 01.00.

Och här är jag nu; en ensam rastlös excuse of a man som har druckit 4 öl och har en laptop på den växande magen.

Men jag har ju faktist en ursäkt.
Alla writers i Hollywood har ju äntligen avslutat sin strejk, julen är över och säsongsuppehållen är till ända.
Vad innebär då detta? Jo, Las Vegas och Simpsons är back on the air och det kräver ju en fest! Med andra ord, ligga hemma framför datorn med öl och popcorn medans uTorrent sakta men säkert tickar mot 100%.

Ni som inte känner mig, och ni som känner mig men har fått fel intryck tror säkert att jag är en, håll i er nu, low-life-drunk-redneck-lonely-kind-of-guy, men jag har faktist ett youtube klipp som förklarar läget så håll till godo:


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahahaha, hygglig kille!!!
Tur du gjort en blogg så man kan få skratta ibland för mina bloggfavoriter är så sjukt seriösa =)

2008-01-09 @ 09:53:25
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Caroline

Hahaha, du har också insett att tisdagar är totalt meningslösa? Jag och Sara brukar till och med kalla det för ful-tisdag bara för det :)

2008-01-09 @ 16:32:29
URL: http://personligutveckling.blogg.se
Postat av: Sveriges snålaste Smålänning!

Jag tror ändå du är en low-life-drunk-redneck-lonely-kind-of-guy, klipp dig och gå till jobbet! Du kostar mig pengar, det svider i en småländskplånbok likt brusten kärlek gör med hjärtat. Puss på dig älskling!

2008-01-11 @ 00:53:05
Postat av: B

*morrmorr* trots mina hot så uppdaterar du ej, får la ta och åka hem till krstd and kick some knäärk-ass ;)

2008-01-19 @ 13:23:41
URL: http://eyesopen.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag tycker att du också är intressant :) Är väldigt spännande att lära känna ditt skrivande jag också - du skriver väldigt underhållande, intressant och bra. Så, är det inte dags för ett nytt inlägg snart? ;)

2008-01-20 @ 16:25:30
URL: http://personligutveckling.blogg.se
Postat av: Caroline

Haha, feel free :) Jag ser då fram emot nästa inlägg :)

2008-01-20 @ 19:50:21
URL: http://personligutveckling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang