Nyårsafton och nyårsblogg

Såhär i nyårstider tänkte jag att det vore ett perfekt tillfälle att, precis som alla andra, skaffa mig en blogg.
Tanken är väl att den skall uppdateras lite slumpmässigt när jag känner att det har hänt något intressant, men just nu händer det inte så mycket i mitt liv så det får väl helt enkelt bli några slentrianinlägg ibland.

Hade också tänkt skaffa mig en kamera så man slipper posta tattiga mobilkamerabilder men det får bli ett senare projekt.

Lyckades ju även supa bort min mobil på juldagen och nu strular telenor med nummerporteringen så jag får väl återkomma när jag har ett nytt/gammalt nummer.

Nyår blev ju iallafall en lyckad tillställning med förrätt, varmrätt och sup därtill, i goda vänners sällskap.

image1

Kommentarer
Postat av: Joakim

hahahah snyggt! jag också btw som du också sett =)

2008-01-03 @ 00:18:40
URL: http://frikktion.blogg.se
Postat av: Caroline

Haha, du är för jävla go :) "Plötsligt en blogg", "Sveriges svar på Brad Pitt", utseendet på bloggen och sättet du skriver på är bara klockrent :) Den här ser jag fram emot att följa :D

2008-01-03 @ 14:04:27
URL: http://personligutveckling.blogg.se
Postat av: Marcus

Har följt din blogg ett bra tag nu så jag kan bara säga detsamma. You go girl! :)

2008-01-03 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang