Free things for poor people, she said

Chicken Royale och en dosa snus, wish me luck! :)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu har jag sett The Dark Knight, mwahaha! =) Det var pinsamt dålig kvalitet, men det gick =)

2008-07-24 @ 14:57:51
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

The Ruins hette den faktiskt, HAHA, The Plant Massacre, det var det sämsta jag hört =)

Jadå, fast den var ganska... mörk.

Haha jo du behöver ju inte bli helt nojjig så fort jag uteblir på msn! Jag tycker inte om msn och kommer aldrig att göra. Tycker inte om att känna mig så låst vid datorn. Finns så mycket bättre saker att göra. Jag gör min själ aldrig något vettigt vid datorn, haha. Så att ja. Det är inte så att magen tagit kål på mig bara för att jag håller mig därifrån. Även om den faktiskt gjorde det en stund igår, men det var tidigt på dagen. För en stund kändes livet sjukt meningslöst, när jag fick så ont i magen att jag måste lägga mig raklång på golvet - innan jag ens hunnit börja äta än! Var dessutom en annorlunda smärta än den jag brukar känna, det kändes som den dagen jag åt fler alvedon än man ska, och magen reagerade. Var liksom min IBS och inte magkatarren. Mycket märkligt. Då var jag bra ynklig, vill jag lova =) Vågade inte äta förrän halv åtta på kvällen, haha =) Men nej, nu ska jag göra något vettigt - typ tömma papperskorgar eller slå in Saras presenter =)

2008-07-24 @ 15:48:26
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, men med tanke på sättet du skrev till mig på msn - att du antog att magen tagit död på mig eftersom jag inte var på msn. Som att det måste ha hänt nåt för att jag inte ska vara där. Eftersom du skrev det så, kände jag att jag kanske får förtydliga varför jag inte är där - eftersom det lät som du blev nojjig. Så du kan också skippa det defensiva, hörrö :P



Visst drar magsäcken ihop sig, och din taktik är ju en snabb lösning på problemet, men också smärtsam, haha. Men så gör ju jag med ibland. När jag ska äta något jag vet inte är helt bra för mig. Jag äter det relativt snabbt så jag hinner njuta en liten stund innan helvetet drar igång =)

2008-07-24 @ 16:20:26
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha klart du inte fick, mwahahaha :D

Jo jisses, då förstod jag genast varför jag var saknad på msn :D



Ja hon hörde faktiskt av sig igår - det visade sig att hon inte fått mitt sms ens en gång! Hennes mobil har krånglat sedan dag 1 och har visst inte slutat med det trots att hon haft den inne på lagning 2-3 gånger. Jag fick ju dessutom hennes mms 2-3 dagar efter att hon skickat det, haha. Men jodå, mot Bob hund =)

2008-07-24 @ 16:51:20
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, icke! Jag totalälskar groddar. Jag överkonsumerar det. En förpackning varar i max två dagar :D

Hon fyllde år i lördags. Skrev faktiskt i bloggen att jag ringde och grattade henne ;P Hehe. Hahaha, vad har du nu hittat på för bus? :D

2008-07-24 @ 17:17:08
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang