Ibland så kan allt verka dött, i ögonen på alla jag mött

Kom förresten precis att tänka på något som retade mig lite smått igår på Hästpojkens konsert. Jag sitter och förklarar för Carro att hon måste lägga märke till hur han sjunger ordet famn andra gången i första refrängen. Kanske verkar lite löjligt att lägga märke till en sådan sak, men det var det första jag fastnade för när jag hörde Caligula. Och vad gör han? Jo han struntar helt i att sjunga just det ordet och låter istället sin keybordist (heter det så?) få den stora äran.
Här i en avskalad live-version är det tillochmed bättre än på skiva, så lyssna nu gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang