Kärlek vid första ögonkastet

Jag vet att jag brukar uttrycka mig kärleksfullt om mycket här på bloggen, men nu mina vänner, nu är det på riktigt! Egentligen borde jag sova nu, ska besiktiga bilen imorgon klockan 7, men jag kan inte sluta lyssna på detta mästerverk.
Detta är det bästa jag någonsin hört och sett, for real! Jag är förstummad; så jäkla bra är det!

Movits! - Äppelknyckarjazz



Här kan ni ladda ned musikvideon i HD-upplösning
Ta även en titt på deras andra singel, Swing För Hyresgästföreningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang