M'aimer pour qui je suis

Har haft väldigt mycket som snurrat runt i mitt huvud den senaste veckan vilket har gjort att jag stängt in mig lite, så sorry om jag har varit lite svår att få tag på för er som jagat mig.
Lite trevligheter har jag dock hunnit med, som en grillkväll med öl och kortspel med mamma och lite annat löst folk i Åhus. Det var en riktigt trevlig tillställning som nog gjorde mer nytta än jag först trodde. Det var iallafall ett skönt avbrott som var väldigt uppskattat :)
Sen har ju Kristianstadsdagarna äntligen dragit igång, men änsålänge har jag inte riktigt levt ut mina stora planer om oavbrutet ölande eftersom jag har jobbat hela helgen. Igår jobbade jag 14 timmar och kände mig riktigt slut i kroppen när jag äntligen skulle hem. Men tji fick jag för klockan 23 när passet var slut stod Juden och Polacken och väntade lömskt vid utgången. De ville dra med mig ut en sväng, och även om jag helst av allt ville hem och slänga mig i hängmattan är jag ju inte den som är den. Det blev en rundvandring på stan med fyllekalas på både Cohibar och Taste. Eftersom det blev en så sen utgång så hann jag inte riktigt komma ikapp i promilleracet men jag lyckades ändå både spilla ut en hel grogg över mig själv och tralla lite gamla goda låtar på Taste med diverse enirotroll :)
Nu har jag precis slutat för dagen och har en hel veckas ledighet att se fram emot. Tydligen ska ju vädret bli helt värdelöst nu de närmaste dagarna men vad gör det? Det kommer ju en riktig lyxhelg snart med tivolirock och allt vad det innebär.

Sisten till baren är en fasanplockare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang