Rock 'n' roll är min ursäkt ikväll

Jobb om 30 minuter vilket jag inte är alls sugen på. Därför får musiken bli min räddning idag. Nytt blandband på G och jag är redan i full gång med att sittdansa till klassiker som får nytt liv i min cd-brännare :)

01. Hästpojken - Caligula
02. Laakso - High drama
03. Robyn - Cobrastyle
04. Familjen - Huvudet i sanden
05. Alphabeat - Fascination
06. Ashlee Simpson - Outta my head
07. Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg
08. Håkan Hellström - Ramlar
09. Håkan Hellström - Kom igen Lena
10. Jack McManus - Bang on the piano
11. Kaizers Orchestra - Blitzregn baby
12. Kaizers Orchestra - Knekker deg til sist
13. Kaizers Orchestra - Kontroll på kontinentet
14. Kristian Anttila - Smutser
15. Movits! - Äppelknyckarjazz
16. Swingfly - Singin' that melody
17. Tegan and Sara - Back in your head
18. The Hives - Hate to say I told you so
19. The Soundtrack Of Our Lives - Instant repeater '99
20. Those Dancing Days - Run run
21. The Zutons - Valerie
22. Kristian Anttila - Tom Petty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang