Människor ramlar hårt, precis som du - och jag

Detta har varit en märklig dag - minst sagt!
Började dagen med panikkänslor över att jag var sen till jobbet, vilket jag inte var.
Flyger alltså upp ur sängen och vrider mig på något konstigt sätt så hela magen låser sig och jag faller till golvet och kan knappt röra mig på 5-6 minuter. När krampen släppt slänger jag mig i duschen, torkar av mig, rusar till bilen och får bensinstopp - mitt på parkeringen.
Hade som tur var en reservdunk stående och kunde snart fortsätta min färd mot stan.
Sitter och plågar mig igenom idiot efter idiot hela dagen tills det äntligen är dags att åka hem. Springer ner för trappan och lyckas på något konstigt sätt trampa snett vilket resulterar i en framåtkullerbytta ner för hela trappan. Lite halvt blåslagen lunkar jag vidare mot bilen och möts av ett punkterat framhjul. Någon tyckte väl det var ett riktigt nöje att lufta däcket.
Nåväl det kunde varit värre. Jag kunde ju gått runt hela dagen svimfärdig och med bröstsmärtor som vissa andra +o(

Tyckte dock lite synd om mig själv så idag har jag köpt mig ett par nya skor, då de gamla luktade hästkista. Dessutom har jag varit ute i god tid och hämtat ölen till midsommarafton. Undrar om det räcker? ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, bara för att man blundar behöver man väl inte vara full =) Och hey, snygga dojs =) Och fatta, på jobbet. Jag mådde verkligen sämst någonsin. Sen berättar du om hur du rullar nerför trappan när jag sitter på bordet och trycker i mig en banan. Och jag bara satt och garvade för mig själv. Till och med när jag återgick till arbetet fick jag några skrattanfall. Jag kunde liksom se det framför mig, sen är din klantighet så underhållande och påminner om mig själv =) Detta resulterade faktiskt i att jag mådde normalt i en hel timme! Sen kom ett rövhuve in och började stressa upp mig och ett, tu, tre var bröstsmärtorna tillbaka och jag var arg som ett bi, hahaha :D

2008-06-17 @ 21:40:51
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Staffan

Ja, det var helt sinnes att se din otur up close....Karl Dahlin hade vänt sig i graven om han varit död!

2008-06-18 @ 14:31:44
Postat av: Sara

Jag tror du behöver köpa lite mer öl till midsommar, det ser lite snålt ut med dricka :-D

2008-06-19 @ 12:47:54
Postat av: Caroline

Haha, härligt :D Jag knäcker också min snart faktiskt =)

2008-06-20 @ 13:33:32
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men nu får du minsann uppdatera:)

2008-06-22 @ 17:59:54
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang