Vid alla apsvansade smådjävlar

Det här måste vara den sämsta och konstigaste dagen på länge.
Mår så sjukt dåligt att jag fick gå hem från jobbet för att undvika att falla ihop till en snygg liten hög på golvet. Vet inte alls vad det är med mig idag. Känner mig totalt borta i huvudet och kroppen agerar därefter. Är snurrig, matt, deppig, kallsvettig och apatisk.
Kan inte alls sätta fingret på anledningen men jag kan ju säga att det inte är något jag är särskilt nöjd med, som ni kanske förstår. Det hade ju varit en sak om jag ätit något konstigt eller kanske varit med om något särskilt, men nej, ingen aning faktiskt. Sitter bara på jobbet, vilket var relativt lugnt, och känner plötsligt att jag måste bort, åka hem, försvinna en stund.
Så nu sitter jag här hemma och tänker ta det oerhört lugnt med lite fin musik resten av dagen så jag är tillbaks till mitt vanliga jag imorgon.

Och just när jag trodde det inte kunde bli värre läser jag det här ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

Idag ringde en upprörd Elisabeth Sköld. "Kallar du Markus för macke? MACKE?? Ingen kallar Markus Macke. Knarkus går bra. Men inte macke"



Så jag tänkte ställa allt i sin ordning och be dig om ursäkt Knarkus. Det skall icke upprepas!



Och jisses det är ju typiskt, min sista nyktra (med vissa undantag, tivolirock, here I come) sommar och sedan - sedan!! - höjs ölen. Jag ska banne mig bunkra till bättre tider.

2008-06-26 @ 14:49:08
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är det som är så bra - för det vet jag med dig även om du inte säger det =) Men du är väl också den enda, haha. Men det är inte så bara =)

2008-06-26 @ 18:10:31
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, jag har sett det förut ;) Nu gick jag ju under Det är så jag säger det i Hultsfred pga kylan, men på Siesta var det exakt samma =) Det åskar här. Vad fint. Himlen är alldeles mörkgrå mot en vit husgavel, det ser rätt fräckt ut. Nu ska jag snart träna. Wee. Och jag har sovit alldeles för länge idag.

2008-06-27 @ 12:40:45
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Här ösregnar det likt ett klassiskt juni-väder, haha =) Är helt mörkt på hela himlen. Sånt stanna-inne-väder med en kopp te och en bra bok. Fast helst hade jag velat ha en stor fönsterkarm att sitta i. Det har jag alltid velat ha. Mysigare än så kan det liksom inte bli.



Du anar inte hur sugen du gjorde mig på en sån burgare nu :D Får nog ta en sån på väg till Banken imorgon =) Minns fortfarande hur förbannat gott det var att äta en sån på nattbussen förra helgen, för jag var vrålhungrig vid det laget =)

2008-06-27 @ 13:05:05
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha, är vi en och samma person eller? =) Jag skulle kunna sitta i en sån fönsterkarm i timmar. Med händerna kupade runt en kopp kaffe eller te. Det är bland det vackraste jag kan tänka mig. Fridfullheten liksom.



Öppen spis har jag ju redan ;)

2008-06-27 @ 14:04:12
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Lätt att vi ska =) Jag har fortfarande askan kvar sen sist jag hade den igång, nån gång i julas =) Vi kan grilla marshmallows och dricka varm choklad. Alla tiders =) Jag har också alltid älskat öppna spisar. Det var min favorit"möbel" i mitt dockhus, hahaha :D Den var liksom alltid viktigast. Den bestämde vilket rum som skulle vara finast. Favoritrummet. HAHA :D Det hade jag glömt.

2008-06-27 @ 14:35:03
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, då tar du din öppna-spis-besatthet till en högre nivå än mig - jag nöjer mig med en sådan :D Men har alltid en sån i vardagsrummet i The Sims, det MÅSTE man ha :D



Oh, ananas var ju en alldeles strålande idé, för grillad sådan är också fantastiskt gott :D Suveränt, du! :D

2008-06-27 @ 16:19:54
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang