Vill du bli gammal med mig älskling?

Facebook, aftonbladet, bloggkoll, youtube, Perez Hilton, kristianstadsbladet... and repeat.
Ungefär så har hela min dag sett ut idag, och jag kommer förmodligen fortsätta i samma mönster resten av kvällen, så sliten är jag idag :) Normalt sett har jag inga problem med att festa loss både fredag och lördag men gårdagen tog för hårt, jag känner det i hela min kropp.
Rör jag mig värker det och reser jag mig börjar allt snurra som en gammal 33-varvs vinylskiva.
Eftersom detta är en ledig helg till skillnad från nästa tänkte jag först köra en dubbel, men när lördagens planer föll blev det all-in på fredagen istället, vilket jag verkligen känner av idag.
Jag brukar föredra lördagar framför fredagar eftersom man då slipper alla småungar, eller ja - folk med mer attityd än pondus. Gårdagen var inget undantag då Banken såg ut att ha någon form av ta-med-din-lillebror-på-krogen-jippo.
Nåja, nu var det inte de pre-pubertala stolpskotten jag skulle gnälla över utan snarare mig själv. Frågorna snurrar runt i huvudet medan jag för 93:e gången uppdaterar Aftonbladets startsida.
Vad har hänt? Börjar jag bli gammal? Varför orkar jag inte en helt vanlig dubbelhelg? När börjar Bingolotto? Ska jag börja pensionsspara? Var lade jag mina läsglasögon?
Frågorna är många och efter att ha tackat nej till flera erbjudanden om utgång ikväll med hänvisning till min åldersreumatism kommer jag fram till att, nej, det här måste ju vara ett undantag, eller?


Kommentarer
Postat av: ftw

men, omg, toffla lite till? dubbelutgång ftw!

2008-06-29 @ 04:27:49
Postat av: bets

Du är inte gammal, du är helt enkelt alko-sliten det var ju inte lite alkoholhaltiga drycker som slank ner den kvällen! Är för övrigt slitnare än en noppig, grå filt...sliten och febrig...fast gårdagen var lajbans, du skulle hängt med!

2008-06-29 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang