Insert ploppen-smiley here.

Vad gjorde vi på Grand? Jag gillar väl inte ens Grand? Kom vi in gratis?
Har inga stämplar därifrån och hade inte pengar till inträde men uppenbarligen var vi där igår.



Jag minns följande:
Snabb förfest hos Basse
Jag drack en flaska Ouzo
Vi var på Biljardkompaniet
Vi gick förbi Banken där jag blev glad av att träffa Carro
Köpte en macka på Subway

Sen tar det stopp. Någon som kan fylla i resten?



Ifyllnad 1 (Creds Bettan): Hade ringt Bettan kl 4 inatt och presenterat mig som Dolle och sen klickat henne.
Ifyllnad 2 (Creds Basse): Gick omkring runt Burger King vid 3-tiden med en löpsedel på ryggen där det stod "Anders erkände nytt mord på festen"
Ifyllnad 3 (Creds Sony Ericsson): Uppringda nummer mellan kl 02:30 - 04:15: Basse 6st, Carro 4st, Bettan 1st, Staffan 1st, Dolle 1st.

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA, fullast vinner! =D

Som sagt träffade även jag på dig utanför Burger King. Efter att ha legat på marken en stund och vridit mig av skratt, gick du för att ta nattbussen. Dock missade du den, så jag försökte pracka på dig en 100-lapp till taxi eller nåt, men du vägrade bestämt! Sen jag inte riktigt var du blev av, haha :)

2008-05-18 @ 17:33:19
URL: http://personligutveckling.blogg.se
Postat av: bets

Ja du Knärk, full var du verkligen :D tur att du var snabb på att klicka mig annars hade du nog fått dig en telefonsmäll för snäll är jag verkligen inte 4 på morgonen hahaha

Oh glömnde säga en sak innan, tack vare ditt "battskibuttski" inlägga har C numera döpt mig till Rumpskibalumski från Battskibuttskistan...

2008-05-18 @ 20:12:22
URL: http://eyesopen.blogg.se
Postat av: bets

det kan diskuteras...hemska människor ;)

2008-05-18 @ 20:24:56
URL: http://eyesopen.blogg.see
Postat av: Sara

Vad jag har hört så hamnade du hemma hos Staffan på hans soffa efter många om och men ;-)

2008-05-20 @ 13:17:09
Postat av: Marcus

Sov först på en parkbänk men efter många om och men så fick jag tillslut tag på Staffan och kunde slagga på hans soffa :D

2008-05-20 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang