Let it fly in the breeze, and get caught in the trees

Magnus Uggla, Martin "E-Type" Eriksson, Donald Trump, Torbjörn "Pappa" Knutsson.
Alla fyra är bra exempel på hur någon redan i tonåren hittar en frisyr som är hipp, och sedan väljer att behålla den livet ut. Sådan är inte jag.
Nu vill jag inte påstå att jag på något vis har fått kläm på detta med frisyrer, men kom inte och säg att ni inte ser charmen i en gammal hederlig pottfrisyr?! Eller kanske "The luggvinge of death", vars namn borde väga upp min dåtida linoleumpersonlighet. Inte? Lilafärgat hår då?



Annars var ju cancerlooken ganska poppis för något år sedan.
Sen att populariteten var högst begränsad till oss lumpare behöver vi inte tala så högt om :)



Eftersom att jag inte har klippt mig sedan den 19e oktober förra året så är det nu hög tid att göra något åt min kalufs, som i dagsläget nått astronomiska proportioner. Därför var tanken att jag skulle klippt mig idag klockan 13, men Linda Scissorhands fick förhinder vilket gjorde att vi sköt upp det till helgen.
Det gav mig tid att plocka fram lite förslag som ni kan se nedan.
Själv gillar jag Hitler-looken eller den mer klassiska röka-pipa-i-en-gungstol-looken. Vad tycks?






"I want it long, straight, curly, fuzzy, snaggy, shaggy, ratty, matty,
Oily, greasy, fleecy, shining, streaming, gleaming, flaxen, waxen,
Knotted, polka dotted, twisted, beaded, braided,
Powdered, flowered, and confettied, bangled, tangled, spangled and spaghettied."


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nog för att du redan är en vandrande skrattfest, men skaffa frisyr 4 och jag hade aldrig slutat garva - min kropp hade blivit permanent dubbelvikt! =D "Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram!" =D

2008-05-16 @ 01:11:14
URL: http://personligutveckling.blogg.se
Postat av: Caroline

Nej, jag förstod det, haha :) Tänkte på dig medan jag skrev det :)

2008-05-16 @ 15:53:45
URL: http://personligutveckling.blogg.se
Postat av: Malin

Grattis till samtalet med Schulman :D

2008-05-16 @ 19:00:23
Postat av: Caroline

Haha, det är du med :)

2008-05-17 @ 16:47:36
URL: http://personligutveckling.blogg.se
Postat av: Sara

Du har alldeles för mycket fritid :-)

2008-05-18 @ 09:43:17
Postat av: sickan

hahaha !

2008-05-19 @ 14:12:50
Postat av: Emme

Haha jag garvar ihjäl mej!

2008-05-20 @ 21:56:30
URL: http://www.pluring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang