Swimming through sick lullabies

Uppdatering om helgen kommer inom kort, men idag missade jag min dagliga powernap så energin finns inte riktigt ännu :)
Slutar dock jobbet redan klockan 12 imorgon så då får jag väl ta och knåpa ihop något.
Ni får istället hålla tillgodo med The Killers underbara cover på Romeo & Juliet.
Är normalt sett inget större fan av Dire Straits eftersom jag stör mig något fruktansvärt på Mark Knopflers röst, men just denna låten är sanslöst vacker och träffande. Släng sedan på en nypa Killers och resultatet blir magiskt :)



"and all I do is miss you and the way we used to be
all I do is keep the beat and bad company
all I do is kiss you through the bars of a rhyme
Julie I'd do the stars with you any time"


Kommentarer
Postat av: Torleif

http://www.youtube.com/watch?v=jZRxjpxccF0

2008-05-05 @ 12:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang