Vi har solen i ögonen och spilld mjölk överallt

image192
Detta kunde mycket väl varit en av de dagar då man bara vill mata in två patroner i hagelbrakaren och ta sikte mot gommen. En dålig natts sömn och jobb hela dagen med sura kunder och allt vad det innebär.
Men nej, jag är fullkomligt överlycklig :)
Anledningen är detta underbara väder som drivit in från ingenstans och tagit mig med storm.
Har promenerat runt på stan och antagligen sett ut som ett fån med mitt leende från öra till öra. För vem blir inte lycklig av en spontan vilostund i gräset när solen skiner som aldrig förr?
Kom precis in från en liten picknick ute i trädgården med glass och en punkis och jag kan fortfarande känna doften av nyklippt gräs i luften.
Nu fattas det bara en vattenspridare att springa genom med lite trevligt sällskap, sen mina vänner, sen är jag jävligt nöjd :)
Nu är det dags att släpa ut en filt och lite kuddar för att njuta i solskenet innan det är för sent.


"Träden står i blom
Marken täcks av jungfrudom
Och nu hänger det på varje kvist
en solskensoptimist"

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag joinar dig i både vattenspridaren, ölen och glassen :D Kom igen, säg att jag får :) Haha :)

2008-05-08 @ 21:19:29
URL: http://personligutveckling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang