Att komma ut ur garderoben

Ni som hängt med ett tag minns kanske hur det brukar se ut i min garderob?
Om inte så kanske denna bild friskar upp ert minne:



Efter en tripp till IKEA för några veckor sedan och efter en helkväll med Nettan som arbetsledare har nu garderoben fått ett helt nytt utseende. Allting är sorterat snyggt och prydligt i lådor och tröjorna hänger i färgordning (nästan iallafall).



Därför känns det skönt att fylla på med lite nya roliga kläder, så idag har jag shoppat loss lite:


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe, då blev du samma som Emelie =) Men jag tyckte testet var svårt. För jag tyckte ofta bägge svaren var lika korrekta. Så, så simpelt är det minsann inte =)

2008-11-20 @ 17:35:31
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad snällt av Nettan att ge dig hjälp !=)

2008-11-21 @ 12:41:47
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Kalle

Fin klocka!

2008-11-25 @ 23:16:59
Postat av: hakis

lol för klockan.

2008-11-26 @ 07:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang