Hej och tack för kaffet!

Som jag sagt tidigare så är jag inte särskilt glad för att bli äldre, men att fylla år det gillar jag. Särskilt när man blir serverad lyxfrukost bestående av ost och skinkmackor samt en morotskaka som till och med får min favoriträtt smörgåstårta att skämmas. Efter frukosten blev det en sväng till badhuset. Har inte varit där på flera år så det var helt klart ett trevligt återseende. På kvällen blev det sushimiddag på Kimpos, vilket blev en så stor fars att jag skulle behöva hela kvällen på mig för att redogöra allt. Kvällen avslutades med ett annat skönt återseende, nämligen Näsby Bowlinghall där jag återigen visade var skåpet ska stå och totalt förnedrade allt motstånd.
Som pricken över i fick jag denna råsnygga t-shirt från Amplified av en smånervös Nettan ;)


På lördagen var det dags för släktkalas med efterföljande utgång. Släkten droppade in vid 14-tiden och högg direkt in på Guitar Hero. Slutstriden stod mellan farfar och Melker. Med en 3 note streak tog Melker hem slutspurten och kröntes till årets rockikon.




Jag ska inte säga att jag spottar i glaset resten av året heller, men just helgen då jag fyller år är enligt rutin en av de absolut galnaste. Denna gång blev inget undantag utan ett totalt crescendo i fylleri. All in!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen i efterskott. Härligt med en lyckad födelsedagshelg!

2008-11-03 @ 22:36:39
Postat av: Staffan

Hälsningar Staffan =)

2008-11-03 @ 22:37:20
Postat av: Anonym

Ser ut som om det varit en helt okej födelsedag!:)

2008-11-03 @ 22:53:19
Postat av: Brallan

hahaha! ja om det ändå gick att korka igen hålet :D

2008-11-04 @ 12:52:43
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: bets

Underbart Marcus :D

2008-11-05 @ 05:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang