Jag gör om alla söndagar till lördag ikväll

Sitter på jobbet och blir helt plötsligt lite sentimental. Jag har sagt flera gånger tidigare att denna blogg ska vara personlig men inte privat. Men ändå har jag ibland inte kunnat hålla mig från att skriva ner en massa negativa känslor när bergochdalbanan haft sina dalar. Därför tänkte jag passa på att för en gångs skull hålla huvudet högt och skriva att allt faktiskt känns bra just nu. Visst, ekonomin och hälsan är väl lite uppochner som vanligt, men i övrigt går jag runt med en bra magkänsla och det känns fint på något sätt.

Imorgon bär det av på konferens till Stockholm så nu hör ni inte av mig på två dagar.
Tills dess kan ni passa på att skratta åt Malax-nytt:

Klicka här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

del 7 handlar det om dig?

2008-11-24 @ 15:13:00
Postat av: Marcus

'tis

2008-11-24 @ 23:09:45
URL: http://plotsligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang