Bonde söker fru

Här gör man sitt bästa för att vara lite huslig. Den senaste tiden har jag gått all-in och bakat kärleksmums, lagat skink och broccolipaj och varit allmänt nöjd med mig själv. För att fortsätta på samma linje tänkte jag tvätta lite kläder igår och seriös som jag har blivit så skulle det självklart göras by the book.
Jag tänkte därför försöka följa tvättråden på kläderna för att allt skulle bli 100% rätt, men jag kom inte längre än till maskin nummer två innan jag stötte på problem. Tydligen behöver man en kvinna för att tvätta denna t-shirt, så nu frågar jag er: Någon som är sugen på att hoppa in som hemmafru lite tillfälligt sådär?


Kommentarer
Postat av: Köksgardiner ftw

Hahaha fy fan vad bra!

2008-10-24 @ 20:14:00
Postat av: VeronicA

Haaa, woooha.

2008-10-25 @ 15:10:33
Postat av: Caroline

Hahaha, det var en sådan reaktion jag hade väntat mig av min mamma =) Eller att inte prova alls av rädsla att göra bort sig =)

2008-10-25 @ 16:53:11
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang