Chartersemester i finanskristider

I fredags var det återigen dags för en liten minisemester till skogen och älgarnas förlovade land. Närmare bestämt Växjö, där Bettan och Coffe höll hov för att fira Bettans födelsedag. Med ölen lastad och levern förvarnad hämtades Catte upp och färden till Växjö påbörjades i raskt tempo.

Väl på plats bjöds det på tårta och tilltugg i en lägenhet fylld av bärplockare, tyskar, engländare och i minoritet svenskar. När fyllan började göra sig påmind drog sig hela gänget vidare till studenthaket Stallarna där de lurviga svingades hejvilt och spriten flödade. Som vanligt får bilderna sköta snacket, men jag kan säga som så mycket att kvällen var underbart lyckad och skandalerna var mystiskt frånvarande. En höjdare helt enkelt!





Kommentarer
Postat av: Bettan

Hörredu, kan inte du ta och skicka aaaalla foton till mig ^^ vill så gärna ha de så jag kan framkalla! Tack för att du kom, always a pleasure m'dear

2008-10-20 @ 09:58:15
Postat av: Marcus

Fixar biffen imorgon. Lite kinkigt med tid idag :)

2008-10-20 @ 13:19:21
Postat av: Sveriges snålaste Smålänning

Fan MarKus, du skulle ju hojtat till. Bor i Växjö numera. :(

2008-10-21 @ 19:58:53
Postat av: bets

Maaaaartjyss kan du inte vara snäll och maila maila maila bilderna??? Pusstackhej

2008-10-22 @ 17:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang