Det här med att pika folk

Jag minns den gamla goda tiden för ett antal år sedan när blöjföretaget pampers körde en rejäl reklamkampanj. I stort gick det ut på att man genom att ringa ett gratisnummer kunde beställa ett gratis start-kit bestående av några blöjor, lite puder och några våtservetter. Jag var en av de personer som drabbades hårdast av denna kampanj då mina vänner uppenbarligen såg mig som lite barnslig och därför beställde paket efter paket till mig.

Okej, blöjor till någon som är barnslig - I get it! Men när jag igår loggade in för att kolla min mail blev jag dock lite fundersam. Någon vill ju uppenbarligen pika mig om något igen, men jag kan för mitt liv inte lista ut vad. Några idéer?


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHAHAHA :D :D :D :D :D

2008-10-19 @ 15:01:52
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang