En liten tafatt uppdatering

Har varit lite segt med uppdateringarna de senaste dagarna. Har haft ganska fullt upp med annat och nu när jag väl har tid att skriva något här så är inspirationen som bortblåst. Därför får det helt enkelt bli en liten snabb sammanfattning av vad jag hittat på de senaste dagarna.

Lånade the mother of all borrmaskiner av Basse och lyckades efter många om och men få upp min nya TV på väggen, som ni kanske såg på Anna Book-bilderna. Min gamla TV-bänk var dock av det fulare slaget så den har jag också hunnit byta ut mot en ny pianosvart bänk.



Sen har vi en positiv överraskning. Jag är inte mycket för lax, eller fisk överhuvudtaget, men igår provade jag för första gången sushi. Väntade mig att direkt behöva springa till toaletten och hulka upp maten igen, men döm om min förvåning när den känslan helt uteblev. Istället tyckte jag konstigt nog att det var något av det godaste jag ätit på länge!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Mm sushi är sååå gott!

2008-10-04 @ 18:27:43
URL: http://metrobloggen.se/salmiak
Postat av: bets

tv-hörnan blev riktigt snyggt ^^ och jag håller med Jen, sushi är nåt av det godaste som finns; oishi desuyo ;)

2008-10-05 @ 09:01:31
Postat av: brallan

nice tv hörna. lite skillnad från innan :P med det kostar vad det smakar ocksåv :)

2008-10-05 @ 13:02:46
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Säg, är du lika frälst som jag? =)

2008-10-05 @ 14:12:17
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: hakis

kom ingen nu macke, berätta hur magen blev efter sushin... :D

2008-10-06 @ 11:09:59
Postat av: publik

Du kanske även skulle ha tagit fram dammsugaren och städat lite under din nya tv-bänk?

2008-10-09 @ 23:51:35
Postat av: Marcus

Det är betongdamm från borrningen som inte ville försvinna med dammsugaren. Och du tror väl inte att jag orkar svabba golvet? Tsss...

2008-10-10 @ 11:15:08
URL: http://plotsligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang