Kreativitet gone bad

Satt och tittade igenom lite gamla videos jag har sparade på datorn och fastnade på detta klipp. Många gånger har jag sett filmklipp och reportage om hur produktiva och klipska studenterna på Chalmers är. Vi snackar fordon som drivs på solkraft, självvattnande blomkrukor och en hel drös andra tekniska uppfinningar.

Men i detta fall handlar det om något större än så. Några spjutspetsstudenter ledda av Henkes bror Kenneth slog sina kloka huvuden ihop och byggde detta högteknologiska underverk:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang