Tänk på barnen i Afrika

Man ska verkligen inte klaga. 1,5 veckas semester inledd, dubbel lön på fredag, öl i kylen och för en gångs skull känns det som att livet är på väg uppåt. Hade jag sen bara lyckats hitta en lösning på problemet med att jag vaknar 5 gånger per natt, alldeles kallsvettig, på grund av nikotinbrist så hade jag varit lycklig som en lodis i ett soppkök.

Ha det så skoj på jobbet medan jag häller upp en ny espresso och slänger mig på soffan.
Jag har ju trots allt lite aktiviteter inplanerade, som ni kan se:


Kommentarer
Postat av: Malin

Mitt mikrotorrent ser identiskt ut. Förutom Entourage - har aldrig förstått mig på den serien!

2008-10-22 @ 10:18:37
Postat av: Erik

Är Dexter bra? Jag tycker du ska ta Champix! Puss

2008-10-22 @ 10:33:52
Postat av: Staffan

Du får berätta för mig hur du kom på att du skulle sluta snusa någon dag. Jag vill också sluta, men hittar ingen anldning till det :S

2008-10-22 @ 14:27:58
Postat av: Staffan

Jag tackar för svaret min gode vän!

2008-10-22 @ 16:42:32
Postat av: Caroline

Haha :D Den versionen har jag redan hört ett antal gånger =) Emelie är för lite svängigare musik så hon brukar spela den istället =) Gammalmodig som jag är, föredrar jag dock den gamla, hederliga versionen =)



En isbjörnsunge hade jag inte heller bangat på! =)

2008-10-22 @ 21:00:58
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Marcus

Erik: Dexter är ganska spännande och bra, men också lite speciell. Du får provtitta ett avsnitt :)



Champix är nästa steg tror jag. Klarar mig okej utan snuset men nu röker jag som en polsk bärplockare istället :(

2008-10-22 @ 21:30:58
URL: http://plotsligt.com
Postat av: Cissi

Hur har du lyckats flörta till dig dubbel lön? :P

2008-10-23 @ 21:12:33
URL: http://sesajlia.blogg.se/
Postat av: Marcus

Fick ju fast anställning 1a oktokber, så nu slipper jag jobba in en lön, vilket gör att det blev dubbel lön nu idag. Dock blev den pissigt dålig efterson det bara är grundlön utan bonus :(

2008-10-24 @ 10:01:14
URL: http://plotsligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang