Zen and the art of sideburns

Tittade på bilderna från Veronicas födelsedagsfest och tänkte att jag kunde hålla en liten tävling här på bloggen. Lite som finn fem fel fast annorlunda. Här handlar det istället om att peka ut den av figurerna på bilden som inte är en av originalmedlemmarna i The Beatles. Lycka till!


Ni som hängt med ett tag vet att jag genom tiderna har haft många olika frisyrer, och varje gång jag byter känns det som att hälften uppskattar min nya look medan hälften föredrog den gamla. Själv är jag alltid så kluven att jag inte ens vet vad jag själv tycker. Det enda jag är helt säker på är att mina nuvarande polisonger är så långa att jag snart kan knyta dem runt hakan och komma undan med att kalla det för helskägg.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är felet! ;-)jävla tjat om dom där pullliiissongerna =)

2008-10-15 @ 12:17:22
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: bets

Beatles? Haha näää jude för fan :D curly curly hahaha

2008-10-15 @ 14:03:35
Postat av: brallan

der charmiga med dina polisonger är att dem är lockiga. :D

2008-10-15 @ 19:14:03
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Håkis

lite fåfängd macke? ;)

Jag gillar bäst när din pung är rakad faktisk.

2008-10-16 @ 09:32:58
Postat av: Marcus

Ja, men du brukar ju gnälla när jag har stubb på pungen. Du säger att det sticker på tungan ;)

2008-10-16 @ 10:15:44
URL: http://plotsligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang