Äpplet faller inte långt från trädet

Pappa, Anette, Beelzebub och Viktor befinner sig som sagt i Grekland hela veckan och det har öppnat en helt ny värld av möjligheter att skrämma upp honom innan hemkomsten. Tyvärr verkar han känna mig alldeles för väl för att låta sig luras. Pappa vs. Marcus, 1 - 0.

Sms till Pappa kl 10:20:

"Där var en spricka i TV-skärmen redan innan väl?
Och visst var ditt spritskåp i garaget redan tomt?"

Sms från Pappa kl 10:27:

"50 tums plasmaskärmen gömde jag innan resan,
och spriten innehåller kräkmedel så det är bra att den tog slut."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang