Det här med att steka, del 2

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev om mitt första försök till att bli en fullfjädrad stekare. Senast var jag eld och lågor över de små framsteg jag gjort, men avslutade med ett stort nederlag och var snarare mer förvirrad än när jag började. Därför tänkte jag ge det ett nytt försök, och änslänge går det ganska hyfsat måste jag säga. Särkilt med välgjorda och extremt genomtänkta instruktionsvideos som denna från Fräscha Kungliga Bratakademien:



Energin sviker lite just ikväll, men jag börjar få till stilen måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Om svenska folket lyckats ta sitt förnuft tillfånga efter detta maktbyte, blir det bestämt du som får skicka vykort ;)

2008-09-16 @ 07:05:12
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Veronica

ja jag vet någon som måste vara extremt nöjd med dessa bilderna :-)

2008-09-16 @ 21:46:07
Postat av: Marcus

Undrar om vi tänker på samma person nu ;)

2008-09-16 @ 21:54:08
URL: http://www.plotsligt.com
Postat av: Veronica

JAA det gör vi nog ;-)

2008-09-17 @ 06:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang