Min teori om dagens samhälle visade sig vara sann...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag förstod inte något av dina två senaste blogginlägg! Inte detta då, utan de bägge andra... men jag kanske är trött. Antagligen. En näringsdryck om dagen, plus enbart kaffe och te är inte tillräckligt, haha. Hjärnan måste ha syrebrist. Just dance! =)

2008-09-02 @ 22:13:55
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Misär? :O

2008-09-02 @ 22:49:03
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang