Ordet dumburk fick nyss en ny innebörd

Kommer hem, slänger mig på soffan, sätter igång TVn. Lite bläddrande bland kanalerna och jag fastnar på TV4 där Malou von Sivers intervjuar någon. Fem sekunder senare uppstår någon störning i sändningarna och bilden fryser på den intervjuade personen.
Jag kan stå ut med tillfälligt avbrott, dålig kvalitet och bortfallet ljud; men när man tvingas stirra på Anna Book i nästan tio minuter, då har det gått för långt.

Kräva TV4 på ersättning för sveda och värk, någon som är på?



Kommentarer
Postat av: brallan

hahahahaha!! vilken mardröm! jag är LÄTT på!!!

2008-09-30 @ 12:13:10
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Visst bryr jag mig. Jag hade nästan lite bråttom till henne idag. En ny blomsterprydnad låg på stenen, så jag var nyfiken på vad Helge lagt dit. Plus att jag dras till just hennes gravplats, och har gjort det de gånger jag varit där. Och under begravningen var det en människa som stod ut i mängden - din farfar. Han sörjde min farfar på ett genuint sätt, samtidigt som saknaden för din farmor vällde fram. Jag kan fortfarande höra hur han säger "Du fattas mig så mycket".



Så jag följer jättegärna med till helgen! Bara hör av dig!

2008-09-30 @ 18:21:08
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Mr. K

Jag vet vad du gjorde under de 10 min. Sjukt Knut.

Fin tv du har förresten.

2008-10-02 @ 12:57:50
Postat av: Marcus

Jag tänkte på dig och drömde mig iväg med ena handen upptagen, såklart! :)

2008-10-02 @ 14:32:38
URL: http://plotsligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang