Sippin' whisky from the bottle, not thinkin' 'bout tomorrow

Jag följer enormt många bloggar på internet. Vissa enbart för att det är mina vänner och jag är intresserad av vad de hittar på. Men sen ibland snubblar man över vissa bloggar som för ovanlighetens skull både är roliga och välskrivna. Bloggare som helt enkelt lyckas sätta ord på sådant man själv tycker och tänker, men kanske inte reflekterar över och sätter i text.
En sådan blogg är Kristofer Ahlströms. Nöjeschef på Café, recensent på Aftonbladet, allmänt begåvad och riktigt rolig. Dessutom har han bra smak när det gäller tatueringar, precis som jag.


Ladies and tjänstemän! En sammanfattning av min väldigt lyckade fylla för drygt två år sedan:

Klicka här!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha.. Jag läste det imorse men reflekterade inte över att det kunde varit du.

2008-09-01 @ 12:31:52
Postat av: Caroline

HAHAHAHAHAHA, heja dig! :D

2008-09-01 @ 15:41:07
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja du hörde! =) Jag ser det nog, hahaha. Det ÄR ett kamelhuvud =D Och DU är en knasboll! :D

2008-09-01 @ 17:20:31
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Kalle

Stort! Läste också först på Kristofers blogg och reflekterade över en volvo tatuering...

2008-09-01 @ 17:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang