I'm capsized, staring on the edge of safe

Ni kan se det här som ett slags farväl, en sorti, livets tapto. Det sägs att it ain't over 'til the fat lady sings och jag lovar er, idag är jag omringad av träskpaddor som en efter en öppnar foderluckan och stämmer in i körsången. A one, a two, a one, two, three, four...

Har legat hela natten och vridit och vänt på mig och inte lyckats få minsta lilla blund, vilket jag i och för sig börjar vänja mig vid. Men det slutar inte där - nejdå. Jag har även lyckats boka in mig på the mother of all arbetspass idag. Dessutom börjar lägenheten återigen förfalla och en av blommorna har redan offrat livet, vilket innebär att jag har hela kvällen fullbokad.
Så, mina vänner, det var roligt att lära känna er men denna dag kommer ha ihjäl mig långsamt med en rostig osthyvel. Skiva mig i småbitar tills jag bara är en spillra av mitt forna jag.

I rymden kan ingen höra dig skrika. Undrar som samma sak gäller här ute i Vä.


Kommentarer
Postat av: Jude

Det schemat är det äckligaste jag sett sen 2 Girls 1 Cup. Fo'real!

2008-09-11 @ 20:06:14
Postat av: Hannah från jobbet

Hahah herregud, får det ens se ut så! Lönt att ha en kvart unscheduled...

2008-09-21 @ 11:03:17
URL: http://hannahelais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang