Vem fan är Gordon Ramsay?

Pappa, Anette, Azrael och Viktor har flytt fältet och har fullt upp med att bättra på bonnabrännan nere i tzatzikins förlovad land. Som den ansvarsfulle person jag är ser jag det självklart som min skyldighet att hålla koll på huset medan de är borta. Det vore väl synd och skam att låta all deras mat och sprit stå och bli gammal? Eller hur?
Det började med en liten lätt invigning igår när Nettan bjöd på tacos, men då stannade intaget på var sin öl. Jag är inte särskilt köksvan och att placera mig i ett rum fullt med knivar och varma kokplattor på fyllan motsvarar nog maffians kiss of death - ett säkert tecken på att du inte kommer se morgondagen.



Det hela gick dock väldigt smidigt och jag undrar om det inte någonstans lååångt inom mig bor en riktig liten mästerkock som bara väntar på att få sättas på prov.


Kommentarer
Postat av: Carolina

OMG du rockar på photoshop juuu! :D

2008-09-18 @ 15:49:20
Postat av: Josefine

gott med tacos!

2008-09-18 @ 16:08:15
URL: http://juisy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni ses allt för ofta nu, är ni ett par ? haa ;-)

2008-09-18 @ 21:29:24
Postat av: Veronica

glömd emitt namn..

2008-09-18 @ 21:29:58
Postat av: bets

Hihi Coffe fattade inte att bilden var photoshopad och blev väääldigt impad, sen tog jag ner honom på jorden igen ;)

2008-09-19 @ 09:15:48
Postat av: Marcus

Haha! Klart den inte är photoshopad Bets ;) Tvivlar du på mina kulinariska kunskaper? ;)

2008-09-19 @ 09:48:14
URL: http://plotsligt.com
Postat av: bets

den dagen du motbevisar mig så kanske du blir stämplad som the next Gordon :P

2008-09-20 @ 21:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang