George Foreman's lean mean grilling machine

Förutom det underbara vädret finns det en sak till som får mig att utse sommaren till den bästa årstiden. Visst, hösten är vacker med sina skiftande färger, och vem kan motstå lite snöänglar eller ett festligt snöbollskrig. Men ändå tar sommaren priset, eftersom man då grillar för glatta livet. Igår var det grillning på schemat och inte blev det några denniskorvar inte. Nej, här slog vi på stort med fläskfile, ungsstekt nypotatis, bearnaisesås, marinerade vitlöksklyftor, grillad sparris, en bönsallad och lite minitomater. Och med en Mariestads till så kan det ju inte slå fel.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Era gottegrisar, ser väldigt mysigt ut :)



Usch ja. Har aldrig varit rädd förut, men när jag såg snubben jag gett nobben vanka av och an utanför efter så lång tid, blev jag rädd. Sa till vakten om det, men det hjälpte inte så mycket. De kan ju inte hålla koll på allt. Kom ju på att jag ignorerat killens raggningsförsök andra kvällar också... och en i personalen hade gått ut för att slänga flaskor, och hade då sett hela gänget stå där och vänta - så hade de uppsyn över en vilket håll man än valde att ta därifrån. Det läskigaste av allt är att allting var så himla oprovocerat. Förstod inte varför de gick på killen som dansade med oss, tex. Men tvi. Man ska inte behöva vara rädd.

2009-08-08 @ 13:59:14
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang