Uppvärmning inför Ullared

Den 22a Juli 2005 besökte jag Gekås i Ullared för första gången, och sedan dess har jag bestämt sagt nej till att återvända till detta helvete på jorden. Östrogenstinna fruntimmer som med ena handen på en 20-kronorskjol, och andra på sin uttråkade make, slåss för glatta livet. Nej tack!

Men nu på äldre dagar börjar det te sig så att jag är en gnutta positiv till att ta en tripp dit. Kanske ångrar jag mig, kanske inte. Oavsett så är det nog en bra idé att värma upp lite innan. Så i onsdags pös jag och Nettan till Kosta Outlet och shoppade loss. Eller ja, en flaska schampoo och två par kalsonger blev det i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA - helvetet på jorden skulle jag också uttrycka det som när jag var där 2006/2007. Fick fly ner i källaren för att inte få totalpanik av alla intelligensvakuum som tvunget skulle ha vagnen med sig överallt och på så vi skapade trafikstockning överallt. Blev påkörd så hårt på hälsenan av en äldre dam att jag trodde att jag faktiskt skulle öppna munnen när jag av ren reflex vände mig om i blint raseri. Haha :)

2009-08-07 @ 13:17:10
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang