"Den kan säkert komma till användning nån dag"

Flytten närmar sig med stormsteg, så i tisdags spenderade jag en heldag i min lägenhet på att röja ut alla gamla prylar, alla papper och allt skräp som jag samlat på mig de senaste åren. Med svettpärlor rinnande från pannan kom jag att tänka på denna artikel:

http://aftonbladet.se/nyheter/article4144523.ab.

För erkänn nu. Om jag helt plötsligt försvann spårlöst och hittades några veckor senare av polisen, begravd under flera ton sopor. Hade någon egentligen blivit förvånad?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha, var hittar du alla roliga tidningsartiklar egentligen :D Och jag skrattar fortfarande åt brandlarmet i soppåsen som pep om batterierna :D

2009-02-21 @ 12:51:02
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förvånad??? Du måste skoja. PussPuss

2009-02-21 @ 14:47:49
Postat av: Anonym

Förvånad??? Du måste skoja. PussPuss

2009-02-21 @ 14:48:11
Postat av: Veronica

Undra om det har PÖÖÖKATS mycket i dden där sängen på bild 2 :-)

2009-02-21 @ 15:12:18
Postat av: hakis

Det ser ut som du haft inbrott.

2009-03-02 @ 10:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang