En ninja i köket

Ibland är livet lite sådär extra fint. Jag är ledig från jobbet idag och hela helgen så igår blev det en mysig hemmakväll med vin och sushi. Förutom en stor blodig oxfilé så är nog sushi bland det bästa jag vet. Enkelt, billigt och verkligen vardagslyxigt. Enda nackdelen är väl att man aldrig blir mätt, så igår slog vi rekordet och klämde i oss över 20 bitar var. Smaskens!

Som om inte det vore nog har jag ännu en trevlig kväll planerad i Åhus med mamma och lite annat löst folk. Så ikväll blir det tacos, poker och säkert en liten whisky eller två. Dessutom är det stora förändringar på gång i mitt liv, men det tar vi någon annan gång :)




Kommentarer
Postat av: bets

Jag är så imponerad ^^ hemmagjord sushi ^^ Och ja, sushi är lätt det godaste som finns! Här hemma brukar vi göra 'storkok' med runt 60bitar yummie Fast hörredu, ta och fixa rätt soja - Kikkoman är den bästa! Blue Dragons är inte ens i närheten av Kikkomans godhet ;) - och hörredu du jag lovar att göra värsta 'storkoket' til er när vi ses på hemmaplan :P

2009-02-06 @ 20:31:58
Postat av: haaaaaakis

Hörru mackan, fan vad du har blivit seriös då. Det är väl snart dags för er att skaffa kottar.

2009-02-09 @ 13:23:00
URL: http://andhak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Fråga mig igen om 10 år så kanske ;)

2009-02-09 @ 19:31:36
Postat av: Marcus

Haha! Fråga mig igen om 10 år så kanske ;)

2009-02-09 @ 19:33:46
URL: http://plotsligt.com
Postat av: Veronica

Gör ni annat än käkar sushi ?

2009-02-10 @ 23:02:40
Postat av: daniel "pisdollero" olsrup

WTFLIPPINDOODLEZ?!



marcus hade gjort sig utmärkt som en porrfilmsregissör, eller iaf den där äckliga killen som filmar och med jämna mellanrum sticker in handen och petar lite på aktörerna

2009-02-11 @ 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang