Ring klockor ring!

Då var ännu ett år till ända och utan större krokodiltårar får man väl säga att det har varit ett väldigt givande år. Jag fick (på gott och ont) anställning på Eniro som telefonist och även om det nästan dagligen leder till kväljningar och självmordstankar. Nej, än så länge är det inte så farligt men det ger ju inte direkt utlopp för min strävan efter att någon gång innan pensionsålder kunna säga att jag är en somebody.
Nåja, jag har en känsla av att det kan lösa sig inom en inte alltför lång tid. Annars får man väl säga att det både var det rent psykiskt jobbigaste året hittills, men även det utan tvekan bästa.
Hur som helst så spenderades nyårsafton med Nettan hos Tim och Sandra i deras hus i Västra Vram. Henke och Nicke hade flytt fältet och begett sig till Lalandia för att utöva lite undervattenssupande så de var djupt saknade (haha). Men förutom deras frånvaro så blev det en riktigt trevlig tillställning med förrätt, varmrätt och sup därtill.






Kommentarer
Postat av: anna prutt strindberg

du vet marcus, kenner man sig so der lite halvdeppig ibland so e de bara att go in po din blogg sen mor man som efter en flaska Jeltzin!

2009-01-05 @ 13:27:43
Postat av: Marcus

Åh tack! :)

2009-01-05 @ 17:34:28
URL: http://plotsligt.com
Postat av: Veronica

Landet =)

2009-01-07 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang