Leaving on a jetplane

Sitter här på min sista jobbdag och tittar ut genom fönstret. Regn och rusk är bara förnamnet, men det kunde jag inte bry mig mindre om, ens om jag försökte.
För vet ni vad? Imorgon tar jag mitt pick och pack och sätter mig på flyget till the land of opportunities. Jo, det är sant. Två och en halv vecka i Orlando, Florida. Det blir disneyworld, seaworld, epcot theme park, träskbåt, shopping, sandstränder och hooters.
Så med ett leende på läpparna styr jag snart färden mot Kööbenhäfvens Looufthäävn.
Vet inte hur det blir med bloggandet därifrån, så tills jag kommer hem lämnar jag er med lite pausmusik att snyfta till medan jag ligger på en strand och bättrar på bonnabrännan.



Kommentarer
Postat av: Erik

Omg, how absolutely wonderful! Ha en underbar resa, och säg hej till musse pigg!



x

2009-03-08 @ 13:42:50
Postat av: Marcus

Åh tack Erik! Will do!

2009-03-08 @ 13:47:25
URL: http://plotsligt.com
Postat av: Veronica

Ha det så kul, ja tar hand om Nettan ;-)

2009-03-08 @ 13:50:17
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ha en förträfflig resa och njut för mig med =)

2009-03-08 @ 14:00:09
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Malin

Fan vad härligt! Hälsa Kalle och hans vänner.

2009-03-08 @ 14:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




"Likt oblat vid nattvarden gör denna blogg mig beroende"
- Carola Häggkvist

"Nästa års partimanifest består av en länk till plotsligt.com"
- Fredrik Reinfeldt

"Som en snaps till frukostmackan - uppiggande och glädjande"
- Christer Pettersson

"Svenska akademien har hittat sin ledstjärna"
- Horace Engdahl

"Anledningen till varför jag inte stannade kvar i rymden"
- Christer Fuglesang